بسترن ساخت کدام کشور است؟ نقد و بررسی کامل خودروهای بسترن

 خودرو بسترن ساخت کدام کشور است؟ کمپانی خودروسازی بسترن یکی از زیرمجموعه‌های گروه خودروسازی فاو است که در کشور چین واقع شده است از این رو خودرو بسترن ساخت کشور چین است.

گروه خودروسازی فاو توانسته است انواع خودروها اعم از کامیون، ماشین‌های گردشگری، اتوبوس و.. را به بیش از 70 کشور دنیا عرضه نماید و در حال حاضر با شرکت‌هایی همچون مزدا، فولکس واگن، آئودی، تویوتا، جنرال موتورز و.. همکاری دارد.

خودرو بسترن، ساخته شده کمپانی چینی فاو

از میان گروه‌های خودروسازی چینی، کمپانی فاو با قدرت و پشتکار بالاتری به پیش می‌رود. گروه خودروسازی بسترن زیر مجموعه گروه فاو است که از سال 2006 شروع به ساخت و تولید خودرو نموده است. این گروه خودروسازی، فروش و مونتاژ انواع خودور بسترن را با شرکت گروه بهمن توافق نموده است. در طی این قرارداد اجازه فروش خودرو بسترن B30  ، B50F، B50 انجام شده است.

پس از تهیه هر یک از خودروهای بسترن، ممکن است نیاز به قطعات و لوازم یدکی داشته باشید، از این رو شرکت یکتا یدک، بزرگ‌ترین تامین کننده قطعات و لوازم یدکی خودرو بسترن است که با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، انواع محصولات را ارائه می‌نماید.

مدل‌های مختلف بسترن

مجموعه خودروسازی فاو بسترن انواع خودرو بسترن را به بسیاری از کشورها ارائه می‌دهد از این رو نمی‌توان ورود انواع خودرو بسترن را به بسیاری از کشورها انکار نمود.

شاید برای شما جالب باشد:  مقایسه فاو بسترن B30 و جک J5 + مشخصات فنی

انواع خودرو بسترن عبارت است از:

  1. بسترن B30
  2. بسترن B50
  3. بسترنB70
  4. بسترن B90
  5. بسترنX40
  6. بسترنX80
  7. بسترن T77

در ادامه به بررسی دو خودرو بسترن در ادامه به بررسی دو خودرو بسترن B30 و بسترن B50 می‌پردازیم.

معرفی بسترن B30

بسترنB30- یکتا یدک

خودرو بسترن B30 کوچک‌ترین ماشین این خودروسازی است که به لحاظ پلتفرم و شاسی شباهت بسیاری به فولکس واگن جتا می‌باشد. از لحاظ ظاهری از این خودرو نمی‌توان ایراد چندانی گرفت. نحوه طراحی چراغ و جلو پنجره شباهت بسیاری به هیوندای النترا دارد.

طراحی داخل کابین نیز طراحی زیبای صندلی‌ها و صفحه نمایش 7 اینچی، از جذابیت‌های داخلی این خودرو محسوب می‌گردد.

حداکثر سرعت این خودرو، 170 کیلومتر بر ساعت است و قدرت موتور آن نیز 107 اسب بخار می‌باشد. وزن خودرو 1270 کیلوگرم و حجم باک نیز 50 لیتر است.

بسترن بی 30 از امکانات و تجهیزاتی همچ.ن سانروف، دی لایت، کروز کنترل، دوربین پارک و سنسور دنده عقب، کامپیوتر سفری، تهویه اتوماتیک، سیستم ضد سرقت و قفل مرکزی، کیسه هوا برای راننده و سرنشین و.. برخوردار است.

لوازم یدکی بسترن B30

به منظور تهیه لوازم یدکی خودرو بسترن B30 می‌توانید با گروه یکتا یدک که بزرگ‌ترین مجموعه تامین کننده لوازم یدکی و قطعات اورجینال بسترن است در ارتباط باشید. این مجموعه محصولات را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد.

بسترن B50

بسترن B50- یکتا یدک

خودرو بسترنB50 برای اولین بار در نمایشگاه پکن در سال 2008 رونمایی شد . در سال 2009 به بازارهای جهانی وارد شد. این خودرو در سال 1392 توسط گروه بهمن موتورز در ایران مونتاژ و عرضه گردید.

این خودرو به لحاظ ظاهری از طراحی کلاسیک و زیبایی برخوردار است. از نظر داخلی، طراحی جذاب‌تری به نسبت خودرو بسترن B30 دارد و عایق شدن صدا در کابین از جمله اصلی‌ترین تفاوت‌های داخل کابین این خودرو با بسترن بی 30 می‌باشد.

شاید برای شما جالب باشد:  مقایسه ام جی 550 با ماکسیما

از جمله ویژگی‌های ظاهری بسترنB50 می‌توان به کاپوت بزرگ، سقف شیبدار، شیشه‌های جلویی بزرگ و صندوق کوچک اشاره نمود.

قدرت موتور این خودرو 102 اسب بخار است و حداکثر سرعت، 170 کیلومتر بر ساعت و حجم باک خودرو 58 لیتر می‌باشد. خودرو بسترنB50 از امکاناتی همچون کیسه هوا برای راننده و سرنشین، نمایشگر دیجیتالی، سانروف، بلندگو، مه شکن، کروز کنترل، سنسور آفتاب، کامپیوتر سفری، دوربین پارک و سنسور دنده عقب و.. می‌توان اشاره نمود.

لوازم یدکی بسترن B50

به منظور خرید لوازم یدکی بسترن B50 به صورت باکیفیت و اورجینال، می‌توانید از طریق وب سایت یکتا یدک اقدام نمایید تا در کم‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد. برای دریافت اطلاعات و مشاوره، با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *